Monday, October 29, 2018

BBM3410/18 Bekerja Dengan Serdang Cendol Sempena Pesta Konvo

Salam semua peminat-peminat saya. Di sini saya mahu kongsikan mengenai  cuti hujung minggu saya. Di saat rakan-rakan lain pulang ke kampung, sayaa mengambil keputusan untuk membuat kerja  sambilan dengan Serdang sempena Pesta Konvokeyen UPM. Saya mengambil keputusan itu semata-mata untuk mencari wang lebih selain mencari pengalaman. Mula-mula agak penat kerana tanpa henti menyediakan cendol untuk orang ramai tanpa henti dari pagi sampai petang. Walaubagaimanapun, saya berpuas hati kerana dapat menghilangkan haus orang ramai dengan menyediakan cendol yang terbaik untuk mereka. Ramai yang memuji dengan cendol yang disediakan oleh kami. Ada yang berkali-kali membeli cendol dengan kami, katanya cendol ni sangat terbaik dan lain daripada yang lain. Apa yang penting sekali cendol yang terdapat di Serdang Cendol bebas lemak kerana kami menghasilkan cendol daripada santan sawit. InshaAllah, jika diberi peluang lagi untuk membuat kerja sambilan di sini, saya pasti akan mengambil peluang ini lagi. 


                                                   Gambar pelanggan bersama Serdang Cendol

3 comments:

  1. Wahhh rajinnya awak! Semoga dimurahkan rezeki :D

    ReplyDelete
  2. I found so many interesting stuff in your blog especially its discussion. From the tons of comments on your articles, I guess I am not the only one having all the enjoyment here! keep up the good work... http://pestadomino.com

    ReplyDelete
  3. Just admiring your work and wondering how you managed this blog so well. It’s so remarkable that I can't afford to not go through this valuable information whenever I surf the internet! kopo ea visa ea india

    ReplyDelete

BBM3410/18: Facebook

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua, kali ini sayamahu kongsikan mengenai tugasan minggu ke 12. Pada minggu tersebut, p...