Thursday, November 15, 2018

BBM3410/18 : Si Charlie Sudah Pulih

Assalamualaikum semua, post kali ini saya mahu kongsikan mengenai kucing peliharaan saya yang saya namakan Charlie Si Oren. Kucing ini saya menjaganya dari dia kecil lagi. Dia sesat dan terdampar di hadapan bilik saya. Saya mengambil keputusan untuk memilaharanya sehingga sekarang. Baru-baru ini dia terpaksa menahan kesakitan sakit ulser mengakibatkan dia kesakitan untuk mengunyah makanan. Setelah melihat kesakitan yang ditanggungnya saya mengambil keputusan untuk membawanya ke klinik. Alhamdulillah, kebetulan ada duit waktu itu, saya membawanya ke Veterinar. Doktor mengesahkan Charlie ada ulser dan sedikit jangkitan kuman. Tanpa melengahkan masa saya meminta doktor terus merawat dia dan alhamdulillah akhirnya dia berjaya pulih seperti biasa setelah beberapa hari. Sekarang, Charlie berjaya makan seperti biasa cuma pada hari ini dia agak malas tak macam biasa. hhahahaha 




No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: Facebook

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua, kali ini sayamahu kongsikan mengenai tugasan minggu ke 12. Pada minggu tersebut, p...